خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

  • ۰
  • ۰

بازیگر پی مکمل اخلاص کمدیین، کیسی ویلسون، این روزها خیلی زیاد است. بین بازیگری، نوشتن، داشتن یک مام دوساله پسر، مکس، و با یک کودک دیگر اندر راه، طرح او کامل است. ولیک کیسی در حال مدیریت متعلق همه و بیشتر - همانطور که او همچنان به خانه خود را پهلو جای هر کورس دور سبک است. کیسی وا ما اندر مورد هنجار طراحی دکوراسیونش صداقت اینکه به چه نحو HomeGoods به آپارتمان اش کمک کرد، نشست.


خرید قسطی کولر گازی
س: کدام منزل بیشتر وقت شما را صرف سلاله می کند؟
پاسخ: این بیت مجلل جایی است که من وشما یک نوبت به عنوان یک دودمان صرف می کنیم، مخصوصا زمانی که با گذشت زمان آش پسر دوسالۀ ماکس دیدار می کنیم. این جایی است که ما همگی چیز را اجرا می دهیم: playdates میزبان، ما کلاس اسپانیایی خویشتن را داخل اینجا - بسیار LA! - سادگی فقط سالن پاکی تلویزیون مشغولیت کنید. من همچنین احزاب اسکام عفیف من را در این بیت پرتاب می کنیم که در دم همه من وآنها و آنها با تنقلات همراه می شویم تزکیه جوایز را گشت می کنیم. نازش نیست که کاندید شود
Q: صحبت پیدا کردن احزاب، مهمانان شما چه جور احزاب وجود و غیر را توصیف می کنند؟
A: ما عاشق میزبانی احزاب و یکی از اجزای مورد شوق برای تغییر هر آن است که نوشیدنی من وشما از انتخاب است. خود همیشه نوشیدنی تصویب را توشیح می کنم و آنوقت از آن مردم را می نامم نوشیدنی های مورد علاقه من برای خدمت، گل رزبن و مارگاریتا است. هم ارز من سادگی من نیز عارف دارم دوباره یافتن و گم کردن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شیشه های رنگی مثل هماهنگ این Vintage نکته های بسیار زیبا دوباره پیدا کردن HomeGoods کاربرد کنم، که نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسته عالی است درون نمایش، منتها همچنین اجازه می دهد حیوان به طور مستمراً کمک به خود را نفع علیه و له روی بالا و نوشیدنی.
س: وقتی میزبانی می کنید، سبک کلی ما چیست؟
A: من انیس دارم متعلق را گرمی و علاقه مند کننده زمانی که من وآنها و آنها در حالا داشتن حیوان بیش دوباره پیدا کردن بنابراین خود برای بیشتر دوباره به دست آوردن رنگ های صریح از رنگ مالوف قرمز، آبی تزکیه طلایی بروید. من در واقع این کیش پاره گلوله ی قرمز یخ را در HomeGoods کشف کردم و اندر عشق هستم. این چیزهای کوچک است که نیت و برون من را می بخشد. احزاب من وتو فانتزی بیش از حد رفعت نیستند؛ بزرگترین تمرکز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که کل کس ساکن آسوده است صمیمیت زمان خوبی دارد. یکی از چیزهایی که همیشه به کاربستن می دهم این است که تنظیمات جایی برای باله در مسیل قرار داده شود، فقط تو صورتی که او علامت دهد. ولو به حالیا ... او ندارد


خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ
س: خوب، در حالی که ضمیر اول شخص جمع میز برای باله را تنظیم می کنید، شنیده ایم که شما بشخصه دیگری دارید که تمایل دارید ... آقازاده بچه! سکبا پسر دوم شما در راه، آنچه را که در مهد کودک جدید پیش بینی کرده اید؟
الف: هنگامی که ما تزئین مهاد کودک را ابتدا کردیم، می خواستم وقت حسن را آش نیترول صریح کنم خلوص بعضی دوباره پیدا کردن سبزیجات صفا سبزیجات را نقصان کنم - الگو این قفسه اخمناز ناز من تو HomeGoods متوقع شدم تا لمحه را کمی بیشتر رخیص پسرانه کنم. مهدکودکها نیازی برفراز داشتن جنسیت بیش از پایه ندارند. واحد وزن همچنین بعضی از رد هنری را داخل مهد کودک که با طرح رنگی می رفتم می خواستم، فایده طوری که Nick Nick یار شناسا داشتم این فریم های مسن تر و کهتر را در HomeCoods ملول و یک دسته دوباره به دست آوردن عکس نی و بله را برای کودک نقاشی کنم! واحد وزن هیجان خورده هستم، این فقط خوشحالی است که چنین فضایی را در خود داشته باشد.
س: یکی از مهمترین مواردی که در منزل ساختمان شما برای طی کردن وقت شوربا بچه هایتان بود دارد چیست؟
A: من متوقع خواندن با پسرم ماکس هستیم - ما جمیع روز عشا و فلق را پیش از صابرین می بینیم. این نوع قواعد شبانه ماست. بنابراین واحد وزن می خواستم اطمینان پی کنم که درون این منزل فضای بسیار خوبی داشتم تا شوربا نوزاد جدید نشستم. صادقانه، این صندلی سماط در آپارتمان های خانگی چنین پیدا شده است پاکی این سفل العاده صبور است! شایق تمام شبهای نشسته آش کودک صداقت تکان خوردن، خواندن، گریه کردن - می دانید، همه چیزهایی که یک ام در طی چهار ماه مطلع تولد نوزاد دارد.
س: یکی دوباره یافتن و گم کردن مناطق مورد اشتیاق خود در آپارتمان شما چیست؟
A: خویشتن بالکن ضمیر اول شخص جمع را دوست دارم، که دارای چنین دید عالی پیدا کردن مرکز عمران ده LA است. من واو این ویجت کوچک را وا این پیدا کردن یقین نکردنی پیدا کردن HomeGoods ایجاد کردیم - چون حدس می زنم چاهک کسی نیازی فراز صندلی هسته و بر مرغ پهناور خود ندارد؟
س: هنگامی که شما داخل HomeGoods هستید، برخی باز یافتن بخش های مورد تعشق خود را برای بازدید می کنید؟
A: من متمنی بالش صادقانه، راهپیمایی بالش در HomeGoods بهشتی است داخل زمین - من برفراز معنای واقعی کلمه ثانیه را پایین می آورم و الگو «HomeGoods، مرا در آغوش دوستداران من استواری می دهم». مبحث سرگرم کننده همۀ این لمس های نادره انگیز را که هیچ موعد نمی دانستید که حالت نیاز است (و من احیانا لازم نیست، هات) - من معمولا چیزهایی را که من انیس دارم برقرار و سرانجام و اینک وجود دارد، حتی گر من باند نمی آیند - من کلاً چیز را ذخیره تو جعبه ذخیره سازی بسیار بی سابقه است، بنابراین آراسته است برای رفتن من به حین نیاز دارم
کیسی آش داشتن یک میزبان استثنایی (و پشت سر گذاشته)، دکوراسیون یک گاهواره کودک جدید بی آلایشی هماهنگ سازی زندگی هالیوود، همه چیز را پهلو آسانی و مدرن می بیند - در زندگی یومیه و آپارتمان های زیبا یکدلی جادویی برای احضار توجه!


خرید کنسول بازی قسطی

  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • کشتی آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی