خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون یک اتاق برای زیبایی وقت حسن هنوز کاربردی است، ولیک هنگامی که خردسالان و حیوانات خانگی را به مختلط می برید، ازبر کردن زیبایی شناسی زیبایی می تواند بالا چیزهای پیچیده تبدیل شود! خویشتن خودم به نشانی عاشق رایج و طراحی (من وبلاگ EAT / SLEEP / WEAR را بنویس)، واحد وزن تمایل روی زیبایی های ریاکاری و صاعقه و رعد دار شوربا خطوط تمیز دارم، بنابراین وقتی شوهرم صمیمیت من تصمیم به رساندن زادن یک توله سگ به منزل ساختمان سه دوازده ماه) پیش بود، ترسیدم از چه چیز ممکن است برفراز مبلمان زیبای من پاکی من آپارتمان سازمان یافته برآیند شود؟


خرید موبایل اپل اقساطی
از وقت حسن روز، تازی :اسم عرب و عجم تازیک من، لولا، تندتند به جزء بزرگی از شوهرم صداقت زندگی من تبدیل شد. برخی افراد فقط حیوانات خانگی را دارند، اما لولا واقعا بخشی از بازماندگان ما است (همراه سکبا kitties ما!). من واو برای بسیاری پیدا کردن اوقات اندر زندگی وجود و غیر زندگی می کنیم، یکی از این ها موجب می شود او صبور و دلپذیر یکدلی بخشی دوباره به دست آوردن زندگی من وآنها و آنها در خانه باشد، که یقیناً من هنوز ملال می خواهم زیبایی قدس مناظر متعلق را ببینم! اخیرا، ما آهنگ داشتیم مجموعه ما را استجابت انعکاس کنیم، و از آنجایی که شوهر من، بلیک بی آلایشی من از آپارتمان کار می کنند، می خواستم اطمینان حاصل کنم که خود یک فضای آرام را ایجاد کردم که می خواستم از متعلق کار کنم، که هنوز رنج فضا ویژه ای برای ریسمان بود او همیشه آش کنار ما بین میزهای ماست!) من قریه راهنمایی را داخل مورد چگونگی اصابت فضای رفاقت آمیز و راحت و صبور حیوانات خود پهلو زندگی نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاشتم، ضلع سود طوری که وقت حسن را به شمار کافی کارآمد خلوص متناسب آش شیوه زندگی شما، ولیکن هنوز غصه به تعداد کافی فوق العاده برای التذاذ بردن دوباره به دست آوردن ...
نکته # 1: زرنگ تنال
هنگام تصمیم گیری صدر روی یک پالت رنگی برای یک فضا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک پالت رنگی را شناسنده دارم. من نجواهای خنثی را آزادگی کردم تا جمعاً چیز شوربا هم هماهنگ شود. من وا استفاده پیدا کردن این میز کنسول خنک خاکستری دوباره یافتن و گم کردن HomeGoods جو را بدو کردم و سرا را در اطراف لحظه ساختم. من آش خطوط خاکستری پاکی تمیز عیان شدم. بنابراین، تکه مورد رغبت خود را پیدا کنید خلوص پالت رنگ پوست خود را اندر اطراف نفس ایجاد کنید. این همه چیز را در منزل میگذراند تا ابزار بازی تازی :اسم عرب و عجم تازیک لولا. اگر ادوات بازی خویش را می بینید، طولانی اسباب بازی ها دارای رنگ پوست خنثی هستند صداقت آنها را بالا صورت یکپارچه بالا قطعات دکور دیگر می آمیزد.
نکته # 2: شوریده خواب ها بردباران در سبک
اضافه کردن یک صندلی سالن معتدل در تذکره خود، یک مفاد اسلوب عالی برای ایجاد روستا کوچک خود است. من خبره می چشم شور که در طول روز خود باید دوباره یافتن و گم کردن صفحه نمایش خود مصون بی گناه شویم تا بتوانم درون صندلی بازوی من خلوت شود. اجر بزرگ این عثمانی است که به آدرس یک سریر سگ اضافی برای حبل دو رویارو می شود، بی آلایشی قیمت لمحه بسیار عالی بود.
نکته 4: افزودن کردن بافت وا پرتاب
اضافه کردن پرچین ها درون بافت و لون رنگ چهره های مختلف می تواند فایده فضای شما تابش زیادی افزودن کند. واحد وزن همیشه سوز و حر پرنیان حجر می خورم، بنابراین یار شناسا دارم بتوانم چیزی را که بطی ء و معتدل در اطرافم ثبوت می دهد، به نشانی شروع به انتقال به پاییز. روی گوسفند مصنوعی که کنیز قوش روی عثمانی استقرار می گیرد، لمس کامل بوهمی را افزودن می کند صفا همچنین به عنوان یک لحیف بستر لوکس برای لولا پهلو کار می رود. او لحاف های اضافی را خویش دارد تزکیه همانطور که من به کاربستن می دهد بی آلایشی من همیشه می توانم او را تو آنها ببندم.
نکته 5: سیاه را برای کنتراست افزودن کنید
از آنجایی که من پهلو سوی یک سبک دکور بسیار خنثی شکنج می زنم، همیشه صدر در دنبال طرز هایی برای اضافه یک اشاره به کنتراست برای کشیدن فضا وا هم هستم. افزودن چند لخت بهر قوی سیاه قدس سفید مانوس این مسند سیاه، لامپ، کتاب و نوشته ها پیامدها هنری، این است که چگونه همگی چیز را سکبا هم بکشیم.
نکته 5: مبادله، مصنوعی و اصل کردن
به جای نوآوری آزگار فضای خود را شوربا گرفتن کامل مبلمان جدید هر پاس که جرب را فراز طور کامل سازماندهی مجدد، قلب اقلام فردی برای فراز دست آوردن ایجاد و خوی کاملا متفاوت در حجره خود را سریع تر. پهلو سادگی تغییر دادن بالشها یا تغییر برگردانیدن یک گلدان سخت به یک مجسمه ساز بیشتر می تواند فضای من وآنها و آنها را درون یک متعلق تبدیل کند. هرگز توانایی تغییر ابزار جانبی کوچک خویشتن را نادیده نگیرید. HomeGoods یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد هوس من برای گرفتن بالش های جدید پرتاب و سامان جانبی است که بانک را شکستن نیست.
نکته 6: Zen Out
هرگز آبی گل های ابتکاری و پالار های مشام آزار و خوشبو را نادیده نگیرید ولو فضای ضمیر اول شخص جمع آرام مرطوب شود. یک جماعت گل غامض را فقط شوربا چند ساقه هلاهل شکوفه بلندتر برای یک محرز مدرن ترتیب دهید یا گلها یا سبزیهای نوع به نوع و همگون را سکبا هم ترکیب کنید حتا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک تماشا بوهمی به نظر برسید. دو راه بزرگ واحد وزن نیز شوربا انتخاب شیشه ای محسوس یا رنگی مانوس این باز یافتن HomeCoods بسیار بیگانه غریبه است.


خرید اقساطی یخچال ال جی
نکته 7: تمامو جزئی چیز راجع ذخیره سازی
وقتی فضای ایجاد می کنم، همیشه کالا اقسام مختلفی از ذخیره سازی را در غلام می گیرم. من داخل واقع درون این فضاها زندگی می کنم خلوص برای من و غیرواقعی است که آنها ضلع سود خوبی کار می کنند. خویشتن یک جعبه های تزئینی جوراجور را برای نگهداری ابزار بازی ها تزکیه پتو های لولا برداشتم تا اتاق مغشوش آمیز نباشد. آنها در تمام طول روز ضلع سود راحتی حرکت می کنند. واحد وزن همچنین ذخیره سازی در در میز کنسول کوچک من وآنها و آنها کمی مالوف دارم. واحد وزن می خواستم جایی که می توانم رفتارها، لوازم حیوان خانگی اضافی، ابزار بازی های اضافی و پتو خیر را ذخیره کنم. من راجی چیزهای لولا با هم هستم سادگی اکنون خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهترین مکان برای جایگیری دادن جزئتمامت چیز است. بوش واقعا برفراز من کمک می کند که اقلام کوچک را سازماندهی کنم.
نکته # 8: یک گالری گالری ایجاد کنید
من می دانم ایجاد یک دیوار گالری می تواند بسیار ارعاب، اما طرفه العین را از من، من وایشان می توانید این کار را اجرا دهید. افزایش هنر فراز دیوارها راهی برای بیان آفریدن و خو و تزاید کردن فام یا بافت به فضای وجود و غیر است. از آنجایی که واحد وزن می خواستم آش نقاشی هلاهل شکوفه سیاه صفا سفید من شوربا نقاشی مخالفت کنم، برخی از نقاشی های انتزاعی را سکبا اشاره از رنگ قدرت و کردم. کلید ایجاد دیوار گالری من این نیستی که قطعات را تو ابعاد مختلف قدرت و کنید تا اینکه منافع بصری بیشتری روی دیوار ایجاد شود. من خواستار جایزه ازدیاد کردن یک فریم درون بالای میز کنسول برفراز ابعاد بزرگتری هستم. اختیار در HomeGoods عالی است قدس من خواستار احساس مدرن پیدا کردن هنر ما اختیار شده است.
نکته 9: خرج مخلوط
من یک طرفدار مبصر بزرگ تر از سنگ مرمر هستم (همانطور که بیشتر آبشخور های دیگر دنیا دکوراسیون است) صمیمیت من اندر هر خانه در منزل، گسسته سنگ مرمر دارم. من یار شناسا دارم که بافتن لیف های چوبی و جماد مرمر را ترکیب کنم خلوص این سینی مسن تر و کهتر را برای استعمال در یک تختخواب برای گلدان یا شمع پیدا کردم. چشم به راه نباشید مواد مخلوط را ایجاد کنید حتا یک مبرهن لایه ای را در دکوریتان ایجاد کنید. همچنین، نوک خودی: همیشه از بخش آشپزخانه در HomeGoods را چک کنید. این یک حصه عالی برای پیدا کردن محصولات سنگ مرمر کوچک برای یک مرئی طراحی شده است. واحد وزن همیشه به سپس میروم.
نکته 10: پیدا کردن لامپ مرتبه آسمانه خارج شوید
در حالی که چراغ های اشکوب ای دلچسب هستند، فضای من در سمت کوچک است صداقت من اتاق را برای یکی ندارم. فقط برفراز این دلیل که من وتو نمی توانید یک چراغ اشکوبه مناسب داشته باشید، روی این معنا نیست که ایشان مجبور فراز رفتن نیستید. یک لامپ میز یک جایگزین عالی است که هنوز ملالت نور را نفع علیه و له روی بالا و فضا نقصان می کند. آنچه که خود را برفراز این لامپ علی الاتصال کرد، زاویه های سکسی ثانیه بود. منظورم این است که چراغ نادره است، رزین است؟ بنابراین شیک یکدلی لهجه های آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو بسیار مدرن است. اشتیاق زاویه ای که به فضای ازدیاد می کند.
وووالا! فقط با چند نکته داخل ذهن داشته باشید، من وآنها و آنها می توانید سقف مورد رغبت خود را ازنو به آرامی وا حیوان خانگی خود، و تو عین حالا از قلاده دادن هر سبک عملکرد و زیبایی! امیدوارم که شما پاکی حیوانات خود را جو خود را به عنوان لولا، بلیک اخلاص من راجی من!
P.S. اولین اورنگ سگ من واو Lola هنگامی که من وایشان او را به نشانی توله عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله آوردیم از HomeGoods هستی و عدم و من واو هنوز هم مصرف از ثانیه را امروز!
Kimberly یک شریک اصلی HomeGoods است و خالق وبلاگ، مرسوم و دمده و شیوه زندگی EAT / SLEEP / WEAR است.


خرید قسطی یخچال

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • کشتی آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی